سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انتخاب هتل در کیش

جزیره کیش سرزمین کوچک و زیبایی است که در میان آب های گرم و کم عمق خلیج فارس خودنمایی می کند. این جزیره به دلیل موقعیت منحصر به فرد خود از نظر تفریحی و گردشگری، سالانه گردشگران خارجی و داخلی زیادی را به خود جذب می کند.

جزیره کیش در فصول پاییز و زمستان آب و هوای معتدلی دارد و بهترین زمان برای سفر به این جزیره شگفت انگیز پاییز است. در ماه های آوریل و می، زمانی که رطوبت به سطح نسبی خود می رسد، باد ملایم جزیره را خنک می کند. به طور کلی اختلاف دمای گرم ترین و سردترین ماه کیش حدود 16 درجه است. دی ماه سردترین زمان کیش است و کمترین رطوبت را دارد. آگوست گرم ترین زمان جزیره است، زمانی که رطوبت آن 28 درصد برآورد شده است. با این حال، در ماه اوت، باران های گاه به گاه باعث می شود جزیره تهویه شود. کیش به دلیل جزیره ای بودن دارای سواحل پیوسته ای است که گردشگران زیادی برای دیدن این سواحل به این جزیره زیبا سفر می کنند. تماشای رقص دلفین ها در کنار ساحل، قایق سواری، شنا، جت اسکی و همچنین تماشای سواحل مرجانی نقره ای جذابیت خاصی برای بسیاری از گردشگران دارد.



هتل شایان کیش


قدم زدن در کیش آنقدر مهم است که به هتلی می روید که از جاذبه های آن دور نیست. موقعیت مکانی هتل یکی از عواملی است که مسافران نمی توانند از آن چشم پوشی کنند. هتل شایان کیش هتلی 5 ستاره در میدان ساحل کیش است و دسترسی بسیار خوبی به نقاط مختلف جزیره دارد. علاوه بر این بزرگترین اسکله جزیره کیش دقیقا روبروی هتل با سابقه (45 سال) شایان کیش واقع شده است. همچنین اگر به دنبال مکانی هستید که بتوانید منظره زیبای دریای بیکران خلیج فارس را تماشا کنید و از آن لذت ببرید، هتل شایان با 4 طبقه و چشم انداز این دریا بهترین گزینه است.

دورترین دیدنی های جزیره از هتل شایان، کشتی یونانی و خانه مردم شناسی بومی است که به ترتیب 21 و 16 دقیقه فاصله دارند. فاصله هتل تا شهر کاریز یا حریره حداکثر 13 دقیقه می باشد. نزدیک ترین جاذبه گردشگری به هتل مرکز غواصی و اسکله قدیمی جزیره است که نهایتاً 5 دقیقه با آن ها فاصله دارند. پارک دلفین نیز در فاصله 12 دقیقه ای از آن قرار دارد. برای عده ای که معتقدند بدون خرید نمی توان کیش را ترک کرد، هتل گزینه بسیار خوبی است. مثلا برای رسیدن به بهترین مراکز خرید کیش مانند زیتون، مروارید و پردیس 1 و 2 باید حداکثر 4 دقیقه وقت بگذارید. با انتخاب این هتل علاوه بر دسترسی مناسب به بهترین مراکز خرید کیش از جمله پردیس، مریم و مرجان، جاذبه های گردشگری کیش مانند کشتی یونانی، شهر زیرزمینی کاریز، ایستگاه دوچرخه سواری و باشگاه ورزش های آبی نیز وجود دارد. به راحتی قابل دسترسی .

موقعیت مکانی هتل شایان برای علاقه مندان به رستوران گردی نیز مناسب است چرا که رفتن به بهترین رستوران های کیش مانند میرمهنا، کوه نور، دارچین یا توتی فروتی حداکثر 7 دقیقه زمان می برد. و در نهایت برای بسیاری از افراد مذهبی فاصله هتل تا فرودگاه بسیار مهم است. از این منظر اقامت در این هتل پنج ستاره جای نگرانی باقی نمی گذارد; زیرا تا فرودگاه بین المللی کیش تنها 9 دقیقه فاصله دارد.

همچنین با بهره مندی از امکانات متنوع و خدمات با کیفیت هتل شایان کیش می توانید اقامتی خاطره انگیز را در جزیره کیش تجربه کنید.



هتل داریوش کیش


به جرات می توان گفت یکی از معروف ترین و محبوب ترین هتل های کیش، هتل داریوش کیش است. هتلی که آوازه آن در سراسر جزیره کیش طنین انداز شده است به دلیل معماری جذاب ساختمان و خدمات بی نظیر هتل و پذیرایی. هتل داریوش با معماری و طراحی الهام گرفته از تخت جمشید و پاسارگاد (نماد شکوه سلطنت ایران از قدیم الایام تا کنون) یکی از هتل های زیبای 5 ستاره کیش است که در انتخاب اتاق دست مسافران را باز می گذارد. اتاق های آبی بی پایان خلیج فارس یا اتاق های رو به باغ سبز هتل داریوش کیش انتخاب شماست.

این هتل دارای هر آنچه که یک مسافر برای اقامت چند روزه نیاز دارد، اتاق هایی با چشم انداز دریاهای زیبای خلیج فارس و موقعیتی منحصر به فرد برای دسترسی به اکثر مراکز مهم خرید و جاذبه های گردشگری کیش دارد.

وجود مجموعه تفریحی ورزشی و دریاچه اختصاصی در این مجموعه خاطرات جالبی را از اقامت در هتل داریوش برای مسافران رقم زده است.

این هتل 5 ستاره به مراکز مهم تجاری و تفریحی مانند بازار پردیس 2، مجتمع تجاری سارینا 1 نزدیک است.

از دیگر امکانات هتل داریوش می توان به امکانات ورزشی و تفریحی مانند استخر روباز، زمین تنیس، ماساژ تایلندی و زمین پینت بال اشاره کرد.

اینترنت رایگان در لابی و سوئیت، روم سرویس 24 ساعته، تلویزیون و مبلمان و یخچال در اتاق ها، اینترنت رایگان، خشکشویی، نمازخانه، رستوران

 

در کنار این دو هتل مجلل و معروف کیش از می خواهید با بهترین هتل های کیش از نظر مردم آشنا شوید وارد لینک https://www.ilna.ir/fa/tiny/news-1262831 شوید. در این مقاله می خوانید که هتل داریوش کیش جز بهترین هتل های شناخته شده از نظر مردم است.