سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین فصول سال برای سفر به ایران

ایران کشوری با تاریخ و سنت بی پایان است. این یک جواهر از یک مقصد توریستی است، مقصدی که اکنون بیش از یک هزار سال است که مسافران را به خود جذب کرده است - و یک بار که بازدید کنید، دقیقاً دلیل آن را خواهید فهمید. از آثار باستانی ایران گرفته تا مناظر زمین شناسی خیره کننده، ایران همه چیز را دارد. اکنون تنها کاری که باید انجام دهید این است که سفر خود را برنامه ریزی کنید - و بفهمید چه زمانی باید از ایران دیدن کنید. آب و هوای ایران بسیار زیبا است، اگر بتوانید بهترین زمان سفر به ایران را تعیین کنید.

تمام فصول: مارس - می (بهار)، ژوئن - آگوست (تابستان)، سپتامبر - اکتبر (پاییز) نوامبر - فوریه (زمستان)
بهترین زمان برای سفر به ایران بین ماه های مارس و می است، زمانی که هوا ایده آل است – نه خیلی گرم و نه خیلی سرد. این فصل اوج مسافران در سراسر کشور است. اگر دمای کمی بالاتر برایتان مهم نیست، می‌توانید بین ژوئن و اکتبر، زمانی که هوا کمی گرم‌تر است، از آن بازدید کنید.

ایران گنجینه ای از جاذبه ها دارد - از عمارت های زیبای قاجار گرفته تا کاروانسراهای مسیر باستانی ابریشم، این کشوری است که در حواس شما پر رونق است و در کیف پول شما بسیار آسان است. بیشتر اوقات، بهترین زمان برای سفر به ایران در فصل بهار، بین ماه های مارس و می، یا در پایان فصل تابستان، بین سپتامبر و اکتبر است.

هوای ایران در فصل بهار کاملاً زیبا است. واقعاً دلپذیر است، بدون باران. بسته به مناطق، تغییرات دما وجود خواهد داشت - در کوهستان‌ها کمی سردتر از دشت‌ها خواهد بود، اما در این ماه‌ها می‌توانید از دمای کلی عالی در سراسر کشور لذت ببرید.

در حالی که در طول ماه های تابستان بسیار گرم است، اگر بین سپتامبر و اکتبر به این شهر سفر کنید، هوا بسیار خوب است. گرمای تابستان شروع به از بین رفتن می کند و سرمای زمستان هنوز فرا نرسیده است. علاوه بر این، این یک دوره شانه است، بنابراین شما می توانید بدون نگرانی از شلوغی از بهترین های ایران لذت ببرید. اگر از قبل رزرو کنید، می توانید از تخفیف های بهتری نیز برای اقامت و سفر خود بهره مند شوید.

هوای ایران در ماه های اسفند تا اردیبهشت، مطبوع است.

بهار به دلایلی بهترین زمان برای سفر به ایران است. هوا بعد از زمستان کم کم شروع به گرم شدن می کند. شب‌ها ممکن است کمی سرد باشد، اما هوای ایران در روز نسبتاً مطبوع است. این فصل اوج است، بنابراین جمعیت زیادی وجود خواهد داشت. شما باید سفر و محل اقامت خود را از قبل رزرو کنید و ممکن است قیمت های سفر بالاتر باشد.

برترین ها: نوروز یکی از بزرگ ترین اعیاد ایرانی است - و حدود 21 مارس به مدت دو هفته برگزار می شود. در این زمان کشور واقعا شلوغ خواهد بود و ممکن است برخی از مغازه ها به دلیل جشن ها بسته باشند، بنابراین تعطیلات خود را بر اساس آن برنامه ریزی کنید. این زمان مناسب برای بازدید از سواحل خلیج فارس است زیرا آب و هوا بسیار زیبا است. همچنین زمان بسیار خوبی برای بازدید از مکان‌هایی مانند تخت جمشید، اصفهان یا استان یزد است، جایی که می‌توانید از آن‌ها دیدن کنید، بدون اینکه در گرما تلاش کنید!

تابستان در ایران می تواند نسبتاً گرم باشد، بنابراین اگر نمی توانید گرمای زیادی را تحمل کنید، سفر به این کشور بین ژوئن و آگوست ایده هوشمندانه ای نیست. بارندگی کم و بدون بارش است و مناطق بیابانی به شدت گرم می شوند. بدون مواجهه با گرما، نمی‌توانید گردش‌های زیادی در فضای باز انجام دهید. با این حال، این زمان خوبی برای بازدید از کوه است. علاوه بر این، می توانید از تخفیف های بالایی برخوردار شوید، زیرا این فصل در ایران کم است.

 برترین ها: اگر می خواهید به کوهستان بروید، این زمانی است که باید از ایران دیدن کنید. برف زیادی نخواهد بارید، اما هوا بسیار خوب خواهد بود. شمشک و دیزین از مقاصد تپه ای عالی برای بازدید در این دوره هستند. همچنین می توانید به سمت ساحل، به سمت دریای خزر، جایی که هوا بسیار معتدل تر است، بروید. پایان ماه می و ژوئن معمولاً زمانی است که جشنواره رمضان (بزرگترین جشنواره ایران که تمام ماه ادامه دارد) برگزار می شود. ممکن است محدودیت‌هایی در مورد مکان‌هایی که می‌توانید سفر کنید، آنچه می‌توانید بخورید، بنوشید و بپوشید در این ماه وجود داشته باشد، بنابراین قبل از سفر، آداب و رسوم محلی را بررسی کنید.

برای ابنکه بتوانید در بهترین فصول سال به سواحل زیبای کیش سفر کنید باید بتوانید اطلاعات درباره این منطقه کسب کنید تا در هنگام ورود به آن با مشکلی مواجه نشوید و سفر لذتبخشی را تجربه کنید. یکی از نکاتی که باید بدان توجه داشته باشید رزرو هتل است که اگر بهترین هتل های کیش از نظر مردم را بشناسید این مشکل شما نیز حل خواهد شد برای این منظور اینجا کلیک کنید.